44 - Träningsmatch

Om ca 3 timmar beger jag mig ner till Nolhagahallen och den ligger inom räckhåll från hemmet, 400m. Jag granskade nyss KFUM Trollhättans trupp som vi ska möta idag och det var ett äldre gäng om man jämför med oss. De flesta spelare var födda mellan år 80-87, men någon enstaka 90:a och 92:a fanns också med i truppen. De spelar i division 2 Västsvenska Norra och jag såg att de låg 2:a i tabellen, det blir nog en tuff match för tjejerna. Fast jag är med och hjälper dom lite eftersom Elin Vikström har sagt att hon spelar för mig varje match. En perfekt måndagskväll i Nolhagahallen.


Kommentarer
Postat av: hilal

~ Nä , usch vad jobbigt med skadan. Min bror spelar också handboll, han slet också av korsbandet. Han opererades för någon vecka sedan och nu får han vänta i yttligare 8 månader innan hans knä är helt återställt, fast han kan börja spela några månader innan . Det är härligt att du kämpar :) !

2010-01-05 @ 14:48:21
URL: http://hilals.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin