76 - BÅDA KORSBANDEN AV!!

Idag tittade jag runt på Youtube och efter en stund fick jag höra skriket jag känner igen så väl. Nadia Fanchini, Italiens största alpina hopp inför OS skadade sig för ungefär en vecka sen. Jag tittade på klippet och rysningar gick genom hela kroppen. Hennes skrik kommer allra längst inifrån och mina ögon börjar tåras direkt. På bara några sekunder gick båda hennes korsband av...så jävla sjukt. Jag kan bara tänka mig hur knäckt hon är just nu och det drar till i mina knän när jag tittar på kraschen. Titta om ni vågar, man ser bara hur smalbenen hänger löst i fallet.


Kommentarer
Postat av: bara lilla jag

det där såg jag på TV!! det gjorde ont i ungefär hela mig :s

2010-02-09 @ 17:05:21
URL: http://miracledrug.webblogg.se/
Postat av: Broström

Usch, jag hörde det där skriket på tv-sporten och när man själv dragit korsbandet vet man ju exakt vad det är för skrik. Hemskt...

2010-02-10 @ 17:23:29
URL: http://somenoppenblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin