6 - Saker att se fram emot

Första segern i Champions Leauge igår, 28-26 mot Fyllingen! En mycket spännande match och jag flög upp ur soffan då och då. Nu är längtan stor efter att få se hemmamatchen mot Zagreb live  den 21/11 med familjen Larsen. Där jag bland annat kommer att få uppleva Ivano Balic, en av världens bästa handbollsspelare. Jag älskar att ha saker att se fram emot och det gäller inte bara handboll. Nästa helg ska jag se filmen 2012 på bio, den sägs ju vara riktigt bra! Den 30/11 drar hela klassen till London i 5 hela dagar och det kommer bli sjukt + att den 19/5 drar jag och kompisarna till Alanya i Turkiet. Juletiderna börjar även närma sig och jag längtar efter att få ge min julklapp till Jimmi. Jag försöker alltid att ha saker att se fram emot för då känns vardagen lättare och skolan bara rullar förbi. Snart är det väl den 4 juni också, jag ståendes på flaket som nybliven student. Kan det bli bättre?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin