37 - Den årliga traditionen

För 7:e året i rad träffades vi, de fyra gamla bästisarna som går helt olika gymnasielinjer på tre olika skolor nu. Vi skulle dela ut julklappar till varandra som vi alltid gör på på thai-restaurangen här i Alingsås. Till vår besvikelse hade öppettiderna ändrats så vi satte oss på den mysigaste pizzarestaurangen i stan. Det var då jag ställde frågan: Vad har vi egentligen gemensamt? Det enda svaret vi kom fram till var oss själva.

Egentligen har vi helt olika intressen och bestämde oss för att säg en egenskap alla hade. Emelie slänger ut sig direkt: Emma du är ju sportnörden, du tänker sport och utövar den. Jag blev chockad över att vara en stämplad handbollsnörd men sen när jag gick hem tänkte jag efter och kom fram till att hon har så jäkla rätt. Fast jag är skadad och inte kan utöva min sport just nu är jag så glad att jag alltid kommer vara den där lilla handbollsnörden.


Kommentarer
Postat av: E M M A

Svar: haha, jaa, ringtonen är faktiskt ganska så störig, den tjuter liksom i öronen! x) haha, men annars så. ;)

2009-12-30 @ 13:20:30
URL: http://eexx.blogg.se/
Postat av: Carro

GOTT NYTT ÅR! =D

2009-12-30 @ 20:41:17
URL: http://iamcarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin