21 - Lite bortskämda

Man har ju hört herrlaget (Alingsås HK) blir riktigt bortskämda. Minst 3 st helt oanvända Kempaskor ligger och väntar på hyllan för varje spelare, trots detta hinner de inte ens komma till användning förrän en ny modell är ute på marknaden. Jag vet inte om detta är rykten men jag fick höra att de fick ett par nya kempaskor att bara åka i till Champions Leauge. Visst, jag säger inte att dom är värda det, men frågan är om de blir glada för det dom får?

Ni skulle sett oss i damlaget i förra veckan. Ett sus gick igenom hallen när vi fick reda på att vi skulle få två nya träningsställ. Jag har haft på mig det hela dagen och jag går runt här hemma som om det vore en balklänning, haha. Idag på gymmet såg vi ut som en enda stor familj i våra svart/orangea ställ. Det var första gången idag som jag kände att de högg i knäet när jag gick, men så fort jag körde igång med träningen släppte det. Förresten!! Jag fick hem ett brev igår om att jag ska opereras den 25 januari, äntligen ett besked.



Kommentarer
Postat av: Carro

Hej! Vad härligt att du har fått ett besked :) Själv ska jag opereras nu den 21 december, tre dagar innan julafton. Kunde haft en bättre timing! Men men, om mindre än två veckor vänder det faktiskt för mig och för därför lite medvind, nu känns det som att vägen tillbaka inte är lika lång när man ÄNTLIGEN fått en tid och den är nära!



Hur går det med din rehab??



Kram, Caroline

2009-12-08 @ 22:40:09
URL: http://caarroliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin