256 - Hejaheja!!

Det blev läktarplats idag precis som jag hade misstänkt och i princip redan visste. Men ändå, det känns så coolt, haha. Jag uppskattar varje stund jag får vara med och köra. Idag blev det en liten lätt matchgenomgång, fika, promenad och sen uppvärmning i Lundbystrand. Klockan 16:00 sprang hela a-laget ut med varsitt barn i handen och presenterades innan matchen. Jag satt bakom bänken och klappade och log stort. Inuti var jag helt extas och skulle göra vad som helst för att få sitta på bänken och sedan få köra järnet. Men som Amondine Webb (Heids M6) sa: "Emma, det tog 5 år för mig att komma in i start sexan och du har alla förutsättningar".

Jag fick heja hela matchen och tyvärr se oss förlora. Alla skulle gå hem och fundera på vad de gjorde bra och mindre bra. Imorgon är det träning igen och jag vill bara ha en handboll i min hand NU.

Och förresten, reserv 20 blev jag på sjuksköterskeprogrammet till våren, besviken igen. För jag ville verkligen börja plugga. Men i söndags, dagen innan skolan skulle börja ringde reservantagningen och JAG KOM IN. SHHIT ELLLLLLLEEEEEEER. Göteborgs universitet också som jag alltid velat. Så nu letas det förbryllt efter en studentlägenhet. Göteborgare nästa. GOD NATTTT!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Emma. Läste du omvårdnadsprogrammet på gymnasiet? Hur många poäng har du och hur många krävs det för att komma in på Sjuksköterskeprogrammet? Skriv gärna i ett inlägg :)

2012-01-22 @ 22:23:47
Postat av: Emma

**********

Svar till Johanna:

Jag läste samhällsvetenskapliga programmet med inriktning ekonomi. Sen efter gymnasiet hamnade jag slumpvis inom vården och arbetade ett år. Så jag bestämde mig för att söka och detta året var antagningspoängen på 19,20. Och jag hade 18,30 och kom in som 20:e reserv. SVIN KUUUL.

2012-01-22 @ 22:35:40
URL: http://eimj.blogg.se/
Postat av: Linn

GRATTIS EMMA!!!! Två SUPERBRA grejer ju!!!!! Snacka om att du är värd det!!

2012-01-23 @ 08:34:03
URL: http://linns-alldeles-egna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin